2014年4月2日 星期三

JAL First-in 面試流程 之 鴉雀無聲...............

Date back to 24/9/2013 
日航好似晌 2012 年既 4月 + 7 月都有招募過
當我一見到個 ad, 我就知道: 「媽!!!! 係機會呀!!!!!!!」
你地都知道要等外航請人根本係可遇不可求架啦
唔理, 狗衝 Apply!
Hong Kong Base 既 Crews 係可以唔洗識日文既, 但當然, 識既話會加你五十分



雖然我知道即使有幸成為日航員工, 工作生涯都唔荒好過
四年合約, 早走要賠錢......[傻的嗎!!?????]

[都市傳聞]
階級觀念嚴重, 香港 crews 會經常被日本 Purser hard time
[好似係]

我唔理!!!!!!!! 當時恨做空姐恨到發燒既我即刻 apply
去 Interview 之前都有爬下文大約知 JAL 既面試流程
入到房就會幾個人一字排開, 面對四位 Interviewers,
每人自我介紹一分鐘, 如果晌介紹完之後被
Interviewers 點你名問你問題
就代表你有機會入 Second-In, ( 究竟呢個迷思係邊度爆出唻!?!?!?!?!?!?!? )


面試當日, 係晌尖東日航酒店搞既
參與既人數比我想像中多, 目測都有二百人
一開始都係 Arm Reach Test, Minimum reach 都係 208cm.

當我地被叫入房之後, 過程如網上分享一樣
六個人一字排開, 面對四位 Interviewers 作自我介紹

當時我排第四
當六位 Interviewees 都介紹完自己之後
Interviewers: .....................................................Interviewers: .....................................................

Interviewees:..................................................... (你眼望我眼, 開始尷尬)
Interviewers: .....................................................

--------------------十五秒後
--------------------


Interviewer A: No.4, 吃腰變條 Jappppppppppppp pan? (媽呀!!!!我有幸成為被選中的細路呀!!!!)
我: Sorry, I beg your pardon?
(日本人英文, 真係聽唔_明)
Interviewer A: I sad, 吃腰變條 Japppp pan?
(你講好 d 得唔得呀大佬........)

我: Sorry, I don't understand, Could you please repeat it again?Interviewer A: HAVE YOU BEEN TO JAPAN!!!!!?
我: No, I haven't. (完。!)

Interviewer A: No.2, Have you been to Japan?
被選中的細路二號: No, I haven't. But I want to xxxxxxxx (...下冊一萬字, 英文 x 日文)

呢個時候我已經暗暗苦笑, 阿姐呀, 你邊有可能只係用三個字去答 interview 問題架
人地都問到你啦, 仲唔醒水, 白白浪費左個機會呀!!!
當被選中的細路二號發表完偉論之後, 我地六個人出返房門外等
HR 姐姐出唻通知我地結果 : 「拿!以下我嗌名既留低做 second-in。」
(翻紙, 翻紙, 再
翻紙後十秒) :「Sorry, 係冇既, 你地可以走啦..」


其實 Self - intro 之後既鴉雀無聲, 都知道 Interviewers 對我地冇興趣架啦...
Interviewer A 比面求其指下人問, 等大家都好過 D 者..


我的 JAL 面試記就晌呢個尷尬既場景下被收皮

下次講埋我 HKE 同 Emirates 既 First-in 經過啦, 都係灰爆經歷
(雖然我都唔知 Emirates Interview 有咩好講, 因為我一粒音都冇出過.................)

2 則留言:

  1. 哈哈, 相信考官當時在咒罵你: 你是在質疑我的英語嗎(怒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以佢聽完我答: No, I haven't
      之後極速唔再理我, 問第二個野 :(((((((((((((((

      刪除